19/09/2012

PENANGAN ADAM DAN HAWA

Korang layan tak citer nih... setakat nih aku menjadi peminat setia cerita ni.. time nih jangan lah anak-anak bercakap... dah tentu kena sound gi masuk bilik.. aku memang pantang time aku menghayati diorang buat bising.. so far setakat nih semua faham yang ibu diorang dah addict ngan drama Adam Dan Hawa nih..

Sebelum nih rumah aku cuma pakai tv biasa jer.. jadi nak masuk beyond tu memang tak lah kan.. mustika memang aku langgan itu pun sebab maharajalawak dulu... Aku dapat info yang Adam dan Hawa akan ditayangkan di Mustika.. aku seronok giler lah sebab memang aku dah langgan pun.. Tapi malangnya astro mencekik aku dengan meletakkan drama Adam Dan Hawa di MustikaHD... huhuhuhu... siapa tak ada beyond jangan haraplah nak layan.. Aku pun berkira-kira nak ambik beyond lepas banyak blog ngan youtube di banned dari memaparkan drama A&H ni...huhuhuhu

Cari punya cari hanya di Mydin jer promoter tu kata boleh pasang within 2 days.. hahaha.. aku pun ape lagi.. terliuk lentok lah kat encik suami suruh sign borang tu..(astro name dia)... Sepanjang dua hari tu jugak aku terpaksa bersila dirumah kak ita jam 10 - 10.30 malam untuk tengok citer A&H nih.. muka tak malu kan!!! hehehe.. lantak lah janji aku tak miss citer nih.. kak ita ngan abg jamal pun terpaksa gak layan walaupun diorang sebenarnya layan drama korea bride of the sun tu..hehehehe... nasib baik dapat jiran sporting...

..............

No comments:

Post a Comment